|
II
5.-
ÓPERAS Y PIEZAS DE TEATRO CANTADO |
K.
|
K.6
|
TÍTULO
|
FECHA COMP.
|
38
|
38
|
APOLLO
ET HYACINTHUS
("INTERMEZZO
LLATÍ" EN 3 ACTES PER LA REPRESENTACIÓ
ESCOLAR DEL DRAMA "CLEMENTIA CROESI"
DEL PARE RUFINUS WIDL O.S.B. ESTRENAT A LA GRAN
SALA DE LA UNIVERSITAT DE SALZBURG EL 13 DE MAIG
DE 1767. PERSONATGES: OEBALUS, TENOR; MÈLIA,
SOPRANO).
|
1767
/ Primavera
|
51
|
46a
|
LA
FINTA SEMPLICE
(OPERA
"BUFFA" EN TRES ACTES, AMB LLIBRET DE
CARLO GOLDONI ADAPTAT PER MARCO COLTELLINI.
ESTRENADA AL PALAU DE L'ARQUEBISBE DE SALZBURG EL
1 DE MAIG DE 1769. PERSONATGES: ROSINA, SOPRANO;
DON CASSANDRO, BAIX; DON POLIDORO, TENOR;
GIACINTA, SOPRANO)
|
1768
/ 04 - 07
|
50
|
46b
|
BASTIEN
UND BASTIENNE
(SINGSPIEL
EN UN ACTE, AMB LLIBRET DE FRIEDRICH WILHELM
WEISKERN, JOHANN H.F. MÜLLER I JOHANN ANDREAS
SCHACHTNER, BASAT EN "LES AMOURS DE BASTIEN
ET BASTIENNE" DE MARIE-JUSTINE-BENOITE
FAVART, CHARLES-SIMON FAVART I HARNY DE
GUERVILLE, VIENA 10.1768).
|
1768
/ Estiu ?
|
52
|
46c
|
"DAPHNE,
DEINE ROSENWANGEN"
(ARRANJAMENT
DE LEOPOLD DE L'ÀRIA "MEINER LIEBSTEN SCHÖNE
WANGEN", DE L'ÒPERA "BASTIEN UND
BASTIENNE" K.50 AMB UN NOU TEXT).
|
1768
/ 08
|
87
|
74a
|
MITRIDATE,
RE DI PONTO
(ÒPERA
SÈRIA EN 3 ACTES, AMB LLIBRET DE VITTORIO AMADEO
CIGNA SANTI BASAT EN LA TRAGÈDIA DE JEAN RACINE,
TRADUÏDA PER GIUSEPPE PARINI. ESTRENADA AL
"TEATRO REGIO DUCAL" DE MILÀ EL 26 DE
DESEMBRE DE 1770. PERSONATGES: MITRIDATE, TENOR;
ASPASIA, SOPRANO).
|
1770
/ 08 - 12
|
111
|
111
|
ASCANIO
IN ALBA
("FESTA
TEATRALE" EN 2 PARTS, AMB LLIBRET DE
GIUSEPPE PARINI. ESTRENADA AL TEATRE "REGIO
DUCALE" DE MILÀ EL 17 D'OCTUBRE DE 1771,
AMB MOTIU DE LES NOCES DE L'ARXIDUC FERDINAND D'ÀUSTRIA
AMB MARIA RICCIARDA BERENICE DE MODENA).
|
1771
/ 08 - 09 / 23
|
126
|
126
|
IL
SOGNO DI SCIPIONE
("AZIONE
TEATRALE" EN UN ACTE, AMB LLIBRET DE PIETRO
METASTASIO. REPRESENTADA PARCIALMENT AL PALAU DE
L'ARQUEBISBE DE SALZBURG, POSSIBLEMENT EL 29
D'ABRIL DE 1772. EDITADA PER LA CELEBRACIÓ DE
L'ENTRONITZACIÓ DE HIERONYMUS, COMTE COLLOREDO).
|
1771
/ 03
|
135
|
135
|
LUCIO
SILLA
(ÒPERA
SÈRIA EN 3 ACTES, AMB LLIBRET DE GIOVANNI DE
GAMERRA I CANVIS DE PIETRO METASTASIO. ESTRENADA
AL TEATRE "REGIO DUCAL" DE MILÀ EL 26
DE DESEMBRE DE 1772. PERSONATGES: LUCIO SILLA,
TENOR; GIUNIA, SOPRANO; CECILIO, SOPRANO (CASTRAT)).
|
1772
/ 10 - 12
|
196
|
196
|
LA
FINTA GIARDINIERA
("DRAMMA
GIOCOSO" EN 3 ACTES AMB LLIBRET DE GIUSEPPE
PETROSELLINI, BASAT EN LA REVISIÓ FETA PER MARCO
COLTELLINI SOBRE L'OBRA DE RANIERI DE CALZABIGI.
ESTRENAT AL "SALVATORTHEATER" (SALONS
DE L'ASSEMBLEA) DE MUNIC EL 13 DE GENER DE 1775,
EN ITALIÀ).
|
1774
/ 09 - 1775 / 01
|
208
|
208
|
IL
RE PASTORE
(SERENATA
EN 2 ACTES, AMB LLIBRET DE PIETRO METASTASIO.
ESTRENADA AL PALAU DE L'ARQUEBISBE COLLOREDO A
SALZBURG EL 23 D'ABRIL DE 1775. VERSIONS
ORQUESTRALS DE L'OBERTURA I LA PRIMERA ÀRIA,
JUNTAMENT AMB EL FINALE EN DO M K.102, FORMEN LA
SIMFONIA Nº.52)
|
1775
/ 03 - 04
|
344
|
336b
|
ZAIDE
(SINGSPIEL
EN 2 ACTES, AMB LLIBRET DE JOHANN ANDREAS
SCHACHTNER BASAT EN L'OBRA "DAS SERAIL"
DE F.J. SEBASTIANI. FALTA L'OBERTURA I EL COR
FINAL; PER L'OBERTURA S'UTILITZA LA SIMFONIA EN
SOL M K.318 I COM A FINAL LA MARXA EN RE M K.335).
|
1779
/ 04 - 1780 / 11
|
366
|
366
|
IDOMENEO,
RE DI CRETA
(ÒPERA
SÈRIA EN 3 ACTES, AMB LLIBRET DE GIAMBATTISTA
VARESCO BASAT EN L'OBRA "IDOMENEE" DE
ANTOINE DANCHET. ESTRENADA AL TEATRE DE LA CORT
DE MUNIC EL 29 DE GENER DE 1781 AMB EL BALLET K.367.
UNA SEGONA VERSIÓ ESTRENADA AL PALAU AUERSPERG
DE VIENA).
|
1780
/ 10 - 1781 / 01
|
384
|
384
|
DIE
ENTFÜHRUNG AUS DEM SERAIL
("SINGSPIEL"
ALEMANY EN TRES ACTES, AMB LLIBRET DE JOHANN
GOTTLIEB STEPHANIE, FILL, BASAT EN L'OBRA "BELMONTE
UND KONSTANZE" DE CHRISTOPH FRIEDRICH
BRETZNER. ESTRENAT AL "BURGTHEATER" DE
VIENA EL 16 DE JULIOL DE 1782).
|
1781
/ 07 / 30 - 1782 / 05 / 29
|
389
|
384A
|
"WELCH
ÄNGSTLICHES BEBEN"
(TEXT
DE BRETZNER. PENSAT PER A L'ÒPERA "DIE ENTFÜRUNG
AUS DEM SERAIL" K.384).
|
1782
/ 04 - 05
|
|
416a
|
ÒPERA
ALEMANYA SENSE TÍTOL
(Fragments
perduts. Mozart només va escriure uns fragments,
que s'han perdut. Text basat en "Il
Servitore di due Padroni" de Goldoni, traduït
pel baró J.N. Friedrich Binder von Kriegelstein).
|
1783
/ 02
|
422
|
422
|
L'OCA
DEL CAIRO
(DRAMA
GIOCOSO PER MUSICA" EN 2 ACTES, AMB LLIBRET
DE GIANBATISTA VARESCO. ES CONSERVEN UN DUO I UN
TRIO COMPLETS I SIS NÚMEROS MÉS EN ESBÓS, QUE
HAN ESTAT RECONSTRUITS FORMANT EL PRIMER ACTE DE
L'ÒPERA. PERSONATGES: DON PIPPO, BAIX, CELIDORA,
SOPRANO).
|
1783
/ 07 - 10
|
430
|
424a
|
LO
SPOSO DELUSO
(ÒPERA
BUFFA EN DOS ACTES, AMB LLIBRET POSSIBLEMENT DE
LORENZO DA PONTE. NOMÉS COMPOSATS L'OBERTURA, UN
TRIO I UN QUARTET COMPLETS, I DOS ESBOSOS D'ÀRIES.
TÍTOL COMPLET: "LO SPOSO DELUSO OSSIA LA
RIVALITA DI TRE DONNE PER UN SOLO AMANTE").
|
1783
/ 07 - 11
|
486
|
486
|
DER
SCHAUSPIELDIREKTOR
(SINGSPIEL
EN UN ACTE, AMB LLIBRET DE JOHANN GOTTLIEB
STEPHANIE, FILL. ESTRENAT A L'"ORGANGERIE"
DEL PALAU DE SCHÖNBRUNN EL 7 DE FEBRER DE 1786.
FOU COMPLETAT A VIENA EL 3 DE FEBRER DE 1786.
PERSONATGES: MONSIEUR VOGELSANG, TENOR; MADAME
HERZ, SOPRANO).
|
1786
/ 01 / 18 - 02 / 03
|
489
|
489
|
"SPIEGARTI
NON POSS'IO"
(DUO
PER A L'ÒPERA "IDOMENEO, RE DI CRETA"
K.366).
|
1786
/ 03 / 10
|
490
|
490
|
"NON
PIÙ, TUTTO ASCOLTAI... NON TEMER, AMATO BENE"
(ÀRIA
PER A L'ÒPERA "IDOMENEO, RE DI CRETA"
K.366. VEURE K.505).
|
1786
/ 03 / 10
|
492
|
492
|
LE
NOZZE DI FIGARO
(ÒPERA
"BUFFA" EN 4 ACTES, AMB LLIBRET DE
LORENZO DA PONTE BASAT EN L'OBRA DE PIERRE-AUGUSTE
CARON DE BEAUMARCHAIS. ESTRENADA AL "BURGTHEATER"
DE VIENA EL 1 DE MAIG DE 1786. UNA SEGONA VERSIÓ
ESTRENADA TAMBÉ AL "BURGTHEATER" DE
VIENA EL 29 D'AGOST DE 1789).
|
1785
/ 10 - 1786 / 04 / 29
|
527
|
527
|
DON GIOVANNI
("DRAMMA
GIOCOSO" EN 2 ACTES, AMB LLIBRET DE LORENZO
DA PONTE, BASAT EN DIVERSES FONTS, ESPECIALMENT
"DON JUAN" DE TIRSO DE MOLINA. TÍTOL
ORIGINAL: "IL DISSOLUTO PUNITO OSSIA IL DON
GIOVANNI". ESTRENAT AL TEATRE NACIONAL DE
PRAGA EL 29 D'OCTUBRE DE 1787).
|
1787
/ 03 - 10
|
|
540a
|
"DALLA
SUA PACE"
(TEXT
DE LORENZO DA PONTE. ÀRIA PER A TENOR AFEGIDA A
"DON GIOVANNI" K.527).
|
1788
/ 04 / 24
|
|
540b
|
"PER
QUESTE TUE MANINE"
(TEXT
DE LORENZO DA PONTE. DUO AFEGIT A "DON
GIOVANNI" K.527).
|
1788
/ 04 / 28
|
|
540c
|
"IN
QUALI ECCESSI, O NUMI... MI TRADÌ QUELL'ALMA
INGRATA"
(RECITATIU
I ÀRIA, AMB TEXT DE LORENZO DA PONTE. ÀRIA PER
A SOPRANO AFEGIDA A "DON GIOVANNI" K.527).
|
1788
/ 04 / 30
|
577
|
577
|
"AL
DESIO DI CHI T'ADORA"
(TEXT
POSSIBLEMENT DE LORENZO DA PONTE. AFEGIDA A L'ÒPERA
"LE NOZZE DI FIGARO" K.492).
|
1789
/ 07
|
579
|
579
|
"UN
MOTO DI GIOIA"
(TEXT
POSSIBLEMENT DE LORENZO DA PONTE. AFEGIDA A L'ÒPERA
"LE NOZZE DI FIGARO" K.492).
|
1789
/ 08
|
588
|
588
|
COSI
FAN TUTTE
(DRAMMA
GIOCOSO" EN 2 ACTES, AMB LLIBRET DE L. DA
PONTE. TÍTOL ORIGINAL: "COSI FAN TUTTE,
OSSIA LA SCUOLA DEGLI AMANTI". ESTRENAT AL
"BURGTHEATER" DE VIENA EL 26 DE GENER
DE 1790. PERSONATGES: FIORDILIGI, SOPRANO;
DORABELLA, SOPRANO; GUGLIELMO, BARÍTON).
|
1789
/ 10 - 1790 / 01
|
620
|
620
|
DIE ZAUBERFLÖTE
(ÒPERA
EN 2 ACTES, AMB LLIBRET D'EMANUEL SCHIKANEDER.
ESTRENADA AL "FREIHAUSTHEATER AUF DER WIEDEN"
DE VIENA EL 30 DE SETEMBRE DE 1791. OBERTURA I
MARXA COMPLETADES EL 28 DE SETEMBRE DE 1791.
PERSONATGES: PAMINA, TAMINO, LA REINA DE LA NIT,
PAPAGENO, PAPAGENA, SARASTRO, MONOSTATOS).
|
1791
/ 03 - 09
|
|
620a
|
OBERTURA
(Fragment
d'una Obertura en MIb M).
|
1791
|
|
620b
|
ESTUDI
CONTRAPUNTÍSTIC A QUATRE VEUS (ESBÓS PER A UN
CORAL FIGURAT) EN SI MENOR
(Possiblement
un esbós per a l'òpera "Die Zauberflöte"
K.620).
|
1791
/ 09 ?
|
621
|
621
|
LA
CLEMENZA DI TITO
(ÒPERA
SÈRIA EN 2 ACTES. LLIBRET DE CATERINO MAZZOLA
BASAT EN L'OBRA DE PIETRO METASTASIO. COMPLETADA
EL 5 DE SETEMBRE DE 1791. ESTRENADA AL TEATRE
NACIONAL DE PRAGA EL 6 DE SETEMBRE DE 1791.
COMPOSADA PER A LA CORONACIÓ DE LEOPOLD II, REI
DE BOHÈMIA).
|
1791
/ 08 / 19 - 09 / 05
|
6.-
MÚSICA PARA ESPECTÁCULOS TEATRALES, PANTOMIMAS
Y BALLETS |
K.
|
K.6
|
TÍTULO
|
Nº.
|
CLAVEU
|
FECHA COMP.
|
|
135a
|
"LE
GELOSIE DEL SERRAGLIO"
(Fragments
probablement dubtosos d'un ballet per l'òpera
"Lucio Silla". Existeixen 32 números,
6 dels quals són de J. Starzer amb el nom de
"Le Cinque Soltane").
|
|
|
1772
/ 12
|
|
299b
|
BALLET
"LES PETITS RIENS"
|
|
|
1778
/ 05 / 01 - 06 / 12
|
|
299c
|
ESBOSSOS
PER UN BALLET-INTERMEZZO
(Esbossos
per a un ballet de 27 números. Existeix una
orquestració feta per Erik Smith de 14 números).
|
|
LA
M
|
1778
/ 04
|
|
299d
|
RONDÓ
"LA CHASSE"
|
|
LA
M
|
1778
/ 04
|
300
|
300
|
GAVOTA
|
|
SIb
M
|
1778
/ 05 - 06
|
|
315e
|
"SEMIRAMIS"
(Duodrama
amb text d' Otto Friedrich von Gemmingen. Perdut
i probablement mai no començat).
|
|
|
1778
/ 11
|
345
|
336a
|
"THAMOS,
KÖNIG IN AEGYPTEN"
(Cors
i entreactes pel drama amb música en 5 actes,
amb text de T.P. Gebler. 2 cors composats a Viena
l'any 1773. Versió final entre el 1776 i el 1779
probablement).
|
|
|
1779
|
367
|
367
|
BALLET PER "IDOMENEO,
RE DI CRETA" |
|
|
1781
/ 01 / 01 - 18
|
446
|
416d
|
PANTOMIMA
|
|
|
1783
/ 02
|
|
509b
|
FARSA
"DER SALZBURGER LUMP IN WIEN"
(Fragment).
|
|
|
1787
|
|
509c
|
FARSA
"DIE LIEBESPROBE"
(Fragment).
|
|
|
1787
|
7.-
ARIAS, ESCENAS, CONJUNTOS VOCALES Y COROS
|
K.
|
K.6
|
TÍTULO
|
VOZ
|
CLAVE
|
FECHA COMP.
|
21
|
19c
|
"VA,
DAL FUROR PORTATA"
|
TENOR |
DO
M
|
1765
|
23
|
23
|
"CONSERVATI
FEDELE"
|
SOPRANO |
LA
M
|
1765
/ 10
|
36
|
33i
|
"OR
CHE IL DOVER M'ASTRINGE... TALI E CONTANTI SONO"
|
TENOR |
RE
M
|
1766
/ 12 / 21
|
|
|
"QUEL
DESTRIER"
(Perduda.
Amb text de l'obra "L'Olimpiade" de
Pietro Metastasio. Constanze poseïa el manuscrit
l'any 1799).
|
SOPRANO |
|
1766
?
|
|
deest
|
"CARA,
SE LE MIE PENE"
|
SOPRANO |
DO M
|
1769
?
|
70
|
61c
|
"A
BERENICE E VOLOGESO SPOSI... SOL NASCENTE IN
QUESTO GIORNO"
|
SOPRANO |
SOL
M
|
1769
/ 02 / 28
|
71
|
71
|
"AH,
PIU TREMAR NON VOGLIO"
(Fragment,
només existeixen 48 compasos).
|
TENOR |
FA
M
|
1769
/ Finals - 1770 / Principis
|
|
73A
|
"MISERO
TU NON SEI"
(Perduda).
|
SOPRANO |
|
1770
/ 01 / 26
|
78
|
73b
|
"PER
PIETA, BEL IDOL MIO"
|
SOPRANO |
MIb
M
|
1770
/ Principis
|
88
|
73c
|
"FRA
CENTO AFFANI"
|
SOPRANO |
DO
M
|
1770
/ 02 - 03
|
79
|
73d
|
"O
TEMERARIO ARBACE!... PER QUEL PATERNO AMPLESSO"
|
SOPRANO |
SIb
M
|
1770
/ Principis
|
|
73D
|
"PER
QUEL PATERNO AMPLESSO"
(Fragment
de 3 compasos).
|
SOPRANO |
|
1766
|
77
|
73e
|
"MISERO
ME... MISERO PARGOLETTO"
|
SOPRANO |
MIb
M
|
1770
/ 03
|
82
|
73o
|
"SE
ARDIRE E SPERANZA"
|
SOPRANO |
FA
M
|
1770
/ 04 / 25
|
83
|
73p
|
"SE
TUTTI I MALI MIEI"
|
SOPRANO |
MIb
M
|
1770
/ 04 - 05
|
|
74b
|
"NON
CURO L'AFFETTO"
|
SOPRANO |
MI
M
|
1771
/ Principis
|
209
|
209
|
"SI
MOSTRA LA SORTE"
|
TENOR |
RE
M
|
1775
/ 05 / 19
|
|
209a
|
"UN
DENTE GUASTO"
(Fragment
de 16 compasos).
|
BAIX |
|
1775
|
210
|
210
|
"CON
OSSEQUIO, CON RISPETTO"
|
TENOR |
DO
M
|
1775
/ 05
|
217
|
217
|
"VOI
AVETE UN COR FEDELE"
|
SOPRANO |
SOL
M
|
1775
/ 10 / 26
|
255
|
255
|
"OMBRA
FELICE!... IO TI LASCIO, E QUESTO ADDIO"
|
CONTRALT |
FA
M
|
1776
/ 09
|
256
|
256
|
"CLARICE
CARA MIA SPOSA DEV'ESSSERE"
|
TENOR |
RE
M
|
1776
/ 09
|
272
|
272
|
"AH,
LO PREVIDI... AH, T'INVOLA AGL'OCCHI MIEI"
|
SOPRANO |
DO
m
|
1777
/ 08
|
294
|
294
|
"ALCANDRO
LO CONFESSO... NON SO D'ONDE VIENE"
|
SOPRANO |
|
1778
/ 02 / 24
|
295
|
295
|
"SE
AL LABBRO MIO NON CREDI
IL COR DOLENTE"
|
TENOR |
SIb
M
|
1778
/ 02 / 27
|
486a
|
295a
|
"BASTA
VINCESTI... AH, NON LASCIARMI"
|
SOPRANO |
|
1778
/ 02 / 27
|
316
|
300b
|
"POPOLI
DI TESSAGLIA!... IO NON CHIEDO, ETERNI DEI"
|
SOPRANO |
DO
M
|
1778
/ 03 - 06 i 1779 / 01
|
|
315b
|
ESCENA
PEL CASTRAT GIUSTO FERNANDINO TENDUCCI
(Perduda).
|
CONTRALT |
|
1778
/ 08
|
|
365a
|
"WARUM,
O LIEBE... ZITTRE, TÖRICHT HERZ"
(Perduda)
|
SOPRANO |
|
1780
/ 11
|
368
|
368
|
"MA
CHE VI FECE... SPERAI VICINO"
|
SOPRANO |
|
1781
/ 01
|
369
|
369
|
"MISERA!
DOVE SON... AH! NON SON IO CHE PARLO"
|
SOPRANO |
|
1781
/ 03 / 08
|
374
|
374
|
"A
QUESTO SENO... OR CHE IL CIELO"
|
SOPRANO |
|
1781
/ 04
|
119
|
382h
|
"DER
LIEBE HIMMLISCHES GEFÜHL"
|
SOPRANO |
LA
M
|
1782
|
383
|
383
|
"NEHMT
MEINEN DANK"
|
SOPRANO |
SOL
M
|
1782
/ 04 / 10
|
440
|
383h
|
"IN
TE SPERO, O SPOSO"
(Fragment
de 81 compasos amb acompanyament de baix).
|
SOPRANO |
DO
M
|
1782
/ 04 - 05
|
416
|
416
|
"MIA
SPERANZA ADORATA... AH, NON SAI QUAL PENA"
|
SOPRANO |
|
1783
/ 01 / 08
|
435
|
416b
|
"MÜSST'ICH
AUCH DURCH TAUSEND DRACHEN"
|
TENOR |
|
1783
|
433
|
416c
|
"WARNUNG':
"MÄNNER SUCHEN STETS ZU NASCHEN"
|
BAIX |
|
1783
|
178
|
417e
|
"AH!
SPIEGARTI, OH DIO, VORREI"
|
SOPRANO |
|
1783
/ 06
|
418
|
418
|
"VORREI
SPIEGARVI, OH DIO!"
|
SOPRANO |
LA
M
|
1783
/ 06 / 20
|
419
|
419
|
"NO,
CHE NON SEI CAPACE"
|
SOPRANO |
DO
M
|
1783
/ 06
|
420
|
420
|
"PER
PIETA NON RICERCATE"
|
TENOR |
MIb
M
|
1783
/ 06 / 21
|
432
|
421a
|
"COSÌ
DUNQUE TRADISCI... ASPRI RIMORSI ATROCI"
|
BAIX |
|
1783
|
431
|
425b
|
"MISERO!
O SOGNO, O SON DESTO?... AURA CHE INTORNO SPIRI"
|
TENOR |
|
1783
/ 12
|
479
|
479
|
"DITE
ALMENO IN CHE MANCAI"
|
CONJUNT VOCAL |
|
1785
/ 11 / 05
|
480
|
480
|
"MANDINA
AMABILE"
|
CONJUNT VOCAL |
|
1785
/ 11 / 21
|
434
|
480b
|
"DEL
GRAN REGNO DELLE AMAZZONI"
|
CONJUNT VOCAL |
SIb
M
|
1785
/ 12
|
505
|
505
|
"CH'IO
MI SCORDI DI TE... NON TEMER, AMATO BENE"
|
SOPRANO |
MIb
M
|
1786
/ 12 / 26
|
512
|
512
|
"ALCANDRO,
LO CONFESSO... NON SO D'ONDE VIENE"
|
BAIX |
|
1787
/ 03 / 18 - 19
|
513
|
513
|
"MENTRE
TI LASCIO"
|
BAIX |
|
1787
/ 03 / 23
|
528
|
528
|
"BELLA
MIA FIAMMA, ADDIO... RESTA, OH CARA"
|
SOPRANO |
DO
M
|
1787
/ 11 / 03
|
538
|
538
|
"AH
SE IN CIEL, BENIGNE STELLE"
|
SOPRANO |
FA
M
|
1788
/ 03 / 04
|
539
|
539
|
"ICH
MÖCHTE WOHL DER KAISER SEIN"
|
BAIX |
|
1788
/ 03 / 05
|
541
|
541
|
"UN
BACIO DI MANO"
|
BAIX |
|
1788
/ 05
|
569
|
569
|
"OHNE
ZWANG, AUS EIGNEM TRIEBE" (EINE DEUTSCHE
ARIA)
(Perduda)
|
SOPRANO |
|
1789
/ 01
|
578
|
578
|
"ALMA
GRANDE E NOBIL CORE"
|
SOPRANO |
SIb
M
|
1789
/ 08
|
580
|
580
|
"SCHON
LACHT DER HOLDE FRÜHLING"
|
SOPRANO |
SIb
M
|
1789
/ 09 / 17
|
582
|
582
|
"CHI
SA QUAL SIA"
|
SOPRANO |
DO
M
|
1789
/ 10
|
583
|
583
|
"VADO,
MA DOVE? OH DEI!"
|
SOPRANO |
MIb
M
|
1789
/ 10
|
584
|
584
|
"RIVOLGETE
A LUI LO SGUARDO"
|
BAIX |
RE
M
|
1789
/ 12
|
|
584a
|
"DONNE
VAGHE"
(Apòcrifa).
|
SOPRANO |
|
1789
|
612
|
612
|
"PER
QUESTA BELLA MANO"
|
BAIX |
|
1791
/ 03 / 08
|
|
621a
|
"IO
TI LASCIO"
|
BAIX |
MIb
M
|
1791
/ 09 / 13 - 16
|
|